- ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ ΕΞΕΤΑΣΕΩΝ ΧΕΙΡΙΣΤΗ ΤΑΧΥΠΛΟΟΥ -

29. Οι φάροι ή φανοί ή φανάρια χρησιμεύουν:

60. Ο Διεθνής Κανονισμός προς Αποφυγή Συγκρούσεων στην θάλασσα (Δ.Κ.Α.Σ.) ισχύει:

79. Ο εφίστιος φανός είναι:

106. Το καπνογόνο έχει χρώμα:

55. Η κυκλοφορία ταχυπλόων σκαφών εξαιρέσει θαλάσσια μοτοποδήλατα HOVERCRAFT απαγορεύεται:

24. Που δεν συνιστάται να αγκυροβολούμε;

25. Η πλωτή άγκυρα συνιστάται:

71. Οποιαδήποτε μεταβολή πορείας ή αλλαγή ταχύτητας επιχειρείται για να αποφευχθεί μια σύγκρουση πρέπει να είναι:

95. Ένα ακυβέρνητο πλοίο οφείλει να επιδεικνύει κατά τη νύχτα:

5. Υπήνεμη πλευρά (Σταβέντο) είναι:

111. Αν κατά τη διάρκεια της νύχτας παρουσιαστεί κάποιο πρόβλημα και το σκάφος περιέλθει σε κατάσταση ανάγκης ή κινδύνου, συνεγείρουμε τα παραπλέοντα πλοία ή τους ευρισκόμενους στη ξηρά:

21. Η κλίμακα 6 Μποφόρ είναι:

8. Ένα ναυτικό μίλι στη θάλασσα ισούται:

10. Κλίμακα πλάτους είναι:

58. Σε περίπτωση που ο χειριστής ταχύπλοου σκάφους γίνει υπαίτιος ατυχήματος εις βάρος ενός άλλου σκάφους ή προσώπου οφείλει:

47. Αν κατά τη διάρκεια του ταξιδιού (πλου) ο καιρός αρχίσει ξαφνικά να επιδεινώνεται ο χειριστής οφείλει:

22. Στα 5 Μποφόρ πιθανό ύψος κύματος είναι:

62. Ο Διεθνής Κανονισμός προς Αποφυγή Συγκρούσεων στη θάλασσα (Δ.Κ.Α.Σ.) έχει εφαρμογή:

74. Όταν δύο πλοία μηχανοκίνητα συναντώνται με πορείες αντίθετες ή σχεδόν αντίθετες κατά τρόπο ώστε να υπάρχει κίνδυνος σύγκρουσης, υποχρεούται:

42. Όταν πλέουμε με το σκάφος μας εντός διαύλου ή στην είσοδο του λιμένα:

Κύλιση στην κορυφή