- ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ ΕΞΕΤΑΣΕΩΝ ΧΕΙΡΙΣΤΗ ΤΑΧΥΠΛΟΟΥ -

24. Που δεν συνιστάται να αγκυροβολούμε;

48. Αν το σκάφος μας περιέλθει σε κατάσταση κινδύνου από κάποιο πρόβλημα, τι κάνουμε:

90. Ένα ιστιοφόρο πλοίο πρέπει να επιδεικνύει τους εξής φανούς την νύχτα:

111. Αν κατά τη διάρκεια της νύχτας παρουσιαστεί κάποιο πρόβλημα και το σκάφος περιέλθει σε κατάσταση ανάγκης ή κινδύνου, συνεγείρουμε τα παραπλέοντα πλοία ή τους ευρισκόμενους στη ξηρά:

77. Πλοίο ασχολούμενο με την αλιεία θα απομακρύνεται από την πορεία:

109. Η εκτόξευση /πυροδότηση των φωτιστικών σημάτων κινδύνου γινετε:

78. Οι φανοί των πλοίων πρέπει να ανάβουν:

92. Ένα αλιευτικό πλοίο που αλιεύει με κυκλικά δίχτυα (γρι - γρι) και κινείται, πρέπει να επιδεικνύει τους εξής φανούς κατά τη νύχτα:

5. Υπήνεμη πλευρά (Σταβέντο) είναι:

6. Πορτολάνα είναι:

63. Ο όρος Ιστιοφόρο πλοίο σημαίνει:

31. Στην είσοδο του λιμένα, ο πράσινος φανός τοποθετείται:

88. Ένα μηχανοκίνητο πλοίo που ρυμουλκεί την νύχτα πρέπει να επιδεικνύει τους εξής φανούς:

71. Οποιαδήποτε μεταβολή πορείας ή αλλαγή ταχύτητας επιχειρείται για να αποφευχθεί μια σύγκρουση πρέπει να είναι:

54. Όταν πρόκειται να αποπλεύσουμε από έναν όρμο ο χειριστής οφείλει:

53. Η κυκλοφορία θαλάσσιων μοτοποδηλάτων των HOVERCRAFT απαγορεύεται:

39. Αν κατά τη διάρκεια του ταξιδιού (πλου) ο καιρός επιδεινωθεί ο χειριστής οφείλει:

62. Ο Διεθνής Κανονισμός προς Αποφυγή Συγκρούσεων στη θάλασσα (Δ.Κ.Α.Σ.) έχει εφαρμογή:

4. Βάθος είναι:

18. Γαρμπής είναι άνεμος:

Κύλιση στην κορυφή